Livet

Just nu sitter Charlie, jag och pojken i magen vid vattnet och filosoferar!  Jag har varit väldigt off på bloggen ettag. Tänkte berätta att jag började praktiken i helgen på förlossningen. Jag har under 3 dagar förlöst 4 stycken bebisar. Det har varit skoj! Men lättare sagt en gjort. Det har med andra ord varit väldigt tufft! Att gå ut på förlossningspraktik när man själv är höggravid var inte det smartaste val jag gjort. Mina sammandragningar har fått fart igen och tänker alldeles för mkt på bebisen i magen för att fortsätta praktiken. Är nu i vecka 30 och inte alls länge kvar tills han kommer. Känner att det bästa för mig är att vara hemma och nu och fokusera på min egen bebis och inte på att få ut andras! Så nu tar jag studieuppehåll och är sjukskriven igen. Känns väldigt tråkigt men det är det bästa!  Får fortsätta med studierna senare helt enkelt.  Jag har alltid haft så höga krav på mig själv men just nu orkar jag faktiskt inte med praktik. Har haft svårt att erkänna det för mig själv men eftersom min läkare inte heller tycker att jag ska fortsätta så får det nu bli såhär!  
 
Ska försöka engagera mig i min egen graviditet nu. Ska försöka gå på gravid sim och gravid yoga och bara njuta! 
 
 

Kommentarer
Postat av: merlys

Bra val mami <3

2015-09-09 @ 12:03:27
URL: http://merlys.blogg.se
Postat av: merlys

Bra val mami <3

2015-09-09 @ 12:03:54
URL: http://merlysmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0