Jag är såld! Mary K.

Efter att ha använt dessa produkter i en månad är jag väldigt nöjd. Min hy har blivit så mycket bättre. All torrhet är borta och inga finnar! Helt otroligt! Har även testat en cellulitkräm som har gjort undervärk. Självklart önskar jag att jag hellre hade tränat men det går inte med min bebismage! Så testade den för skojs skull och den funkade:S Så konstigt. Sminket har jag också blivit förtjust i, vissa produkter är bättre än andra men jag är nöjd! Sminkborttagningen är också super bra! Jaaa som ni ser så har jag hur mycket produkter som helst och jag är verkligen nöjd. Det viktigaste för mig är att jag vet att min hy mår bra och att den får produkter som är bra för den!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0