Årets vinterjacka

Detta år har jag valt att köpa en ny dunjacka. Har nu haft min svea tre vintrar på raken. Så tyckte det var dags för en ny detta år. Dock så är alla snygga jackor på nätet och det är så svårt med storlekar så får hoppas att jag tog rätt storlek. Jag är ju som ni vet preggo så kommer såklart inte kunna stänga denna jacka fören bebisen är ute. Men vad ska man göra? Man kan ju inte köpa en vinterjacka som passar en gravidmage för den kommer förmodligen vara borta nästan helt när bebisen är ute. Jag har ju inte gått upp så mycket i vikt, bara 6 kg och det är inget som märks någonstans förutom magen. Så köpte faktiskt min vanliga storlek och håller tummarna på att den passar bra!!! Valde i år en kort jacka också. Har köpt långa eller halvlånga de senaste gångerna så nu ville jag faktiskt ha en kort!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0