Elias<3

I onsdags kom vi hem från BB efter att ha sovit där i 4 nätter. Det var verkligen hur bra som helst där kan jag säga. All personal har varit underbara och man har fått så mycket hjälp. Att bara få igång amningen var ju inte lätt kan jag säga. Men nu funkar det hur bra som helst i alla fall. Hade mycket ont första dygnet och gick på morfin, om jag ska vara ärlig så har jag en del minnesluckor. Men Gustaf har varit så underbar och tagit hand om oss. Nu har jag i princip inget ont alls utan det är helt okej faktiskt. Har nu sovit hemma i 2 nätter. Det är verkligen helt obeskrivligt att beskriva känslan och anknytningen jag känner till detta barn. Det är verkligen helt fantastiskt att bli mamma! Lite bilder på Elias Erik Holmgren! Vi tror att det är så han ska heta i alla fall! Gustaf har ju lite svårt att bestämma sig men det lutar starkt åt Elias!

Kommentarer
Postat av: Merlys

OMG PATRICIA! Vilken liten gooding jag dör. Längtar tills jag får komma och tröffa den nya familjemedlemmen!

2015-11-13 @ 15:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0