Äntligen fått min balkong !

Som jag har längtat. I 3 veckor har jag varit utan min balkong då den har varit under reperation. De har renoverat alla balkonger på föreningen och så klart så skulle de börja med detta på sommaren då man vill ha balkongen som mest.
 
Jag är imponerad faktiskt, de tog bara föreningen 3 år från dess att de besiktade min balkong och gav mig lappen " ditt balkongräcke kan sitta löst, du vistas på din balkong på egen risk". Jag har alltså varit på min balkong de senaste tre åren på egen risk och om olycka skulle ske skulle jag inte få ut ett skit! Tre jävla år! Ursäkta att jag svär men det är skam tycker jag!
 
Nu är den i alla fall fixad och jag har äntligen kunnat odlat blommor och kryddor!! Så himla mysigt blev det!
Charlie är också glad att balkongen är tillbaka så han kan ligga och sola och spana på folk som går förbi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0