Min nya systemkamera

Nu har jag äntligen köpt en ny kamera efter allt velande. Min gamla är 7 år gammal snart och man kan endast ta kort med den, saknar att kunna filma. Det är absolut inget fel på den utan den är jätte bra fortfarande men ville gärna ha en kamera där jag kan filma också. Speciellt nu när bebisen snart kommer. Vill kunna filma och fota den såklart!:D
 
Tur hade jag då de hade ett erbjudande på media makt. Sony A5100 med två objektiv för 5500 kr. Normalt kostar bara kameran 5500 kr. Så fick det långa objektivet på köpet kan man säga. Separat kostar objektivet 2800 kr. Helt sjukt. Detta bara för att det är en kompakt systemkamera och det inte finns så många olika objektiv där ännu.
 
Får se om denna håller lika länge och bra som min Nikon eller om man blir besviken!
 
 

Kommentarer
Postat av: Merlys

Wohoooo finally!

2015-07-23 @ 22:01:52
URL: http://merlysmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0