Snowboard boots

 
Har äntligen hittat mig ett par snowboard boots. Det var inte alls lätt ska jag säga. De flesta butiker säljer inte ens snowboard boots utan allt är till skidor. Stadium sa till mig att nästa år får de inte ens in några boots. 
 
Jag har testat de få som finns i butikerna och antingen har de tryckt i tårna så jag behövt så stor storlek. Men då har de glappat i hälen istället. Och bootsen ska ju sitta tight som sagt men inte trycka i tårna heller för man ska ju inte få ont. 
 
Jag var nära på att ge upp när jag hittade ett par Burton på xxl för 2000 kronor. När jag testade de var de bara så sköna. Fanns inget som hette att de tryckte på tårna samt så kunde man dra åt dem lätt o bra så hälen satt hyfsat klistrad i skon. Det glappade ytterst lite så det räcker med en socka eller en extra hälsula. Priset sket jag i totalt. Var bara nöjd att jag äntligen hittat några som passar efter alla timmars letande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0