Sälen dag 3

Igår blev det ut på krogen en sväng. Fjällis. Var där ett par timmar bara. Träffade en killkompis som också är uppe i sälen just nu. Det var skoj. Som sagt världen är liten. 
 
Idag kan jag säga att jag faktiskt kan åka snowboard! Tar mig ner för backarna hela vägen utan att ramla och svänga kan jag också! Det tog mig alltså 3 dagar att lära mig. Alltså det är så himla kul. Vill inte åka hem imorgon alls. 
 
Idag blev det riktig snöstorm. Såg ingenting uppe på berget. Men vi åkte så länge vi kunde i alla fall men sen började de stänga liftarna för att det började snöa så mycket. Så det var lite tråkigt. Hade velat åka mera. Aya blev att hänga på afterskin en stund. 
 
Nu ska vi försöka hitta på något käk och sen dricka lite öl!
 
TACK GUSTAF FÖR DU LÄRDE MIG ÅKA SÅ FORT!! BÄSTA LÄRAREN. Men gud vad han har skrikit på mig. Men det behövdes. Han fick mig att kämpa på trots all smärta i hela kroppen. Men det gav resultat och nu kan jag åka! Mycket beröm har jag fått också det ska jag inte glömma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0