Intervju

Intervjun gick bra, såklart! Fick jobbet på plats. Har dock inte sagt ja fören jag vet vad jag får för lön. Men Mava känns spännande. En blandad akut avdelning. Kan nog lära mig mycket där. Tanken är att jag ska jobba extra samt i sommar. Det blir nog skit bra!
 
På måndag börjar skolan!!! Jag kom in i Västerås förresten. Kanske inte har sagt det. Men har inte varit så aktiv direkt här på bloggen  heller. Ska bli så kul!
 
Kom in på barnmorska programmet +nytt jobb+ lärt mig åka snowboard! Bra början 2015!!
 
Idag efter intervjun blev det ett lunchbesök på gränden med Elin!!
 

Kommentarer
Postat av: merlys

wohooo grattis <3

2015-01-19 @ 09:07:22
URL: http://merlys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0