Första skoldagen

Idag började jag skolan igen. Det var bara upprop så gjorde inget förutom att träffa min nya klass. Känns som jag är bland de yngre. Är dock inte förvånad över detta. Var likadant när jag pluggade till sjuksköterska. Skulle nog tro att hälften i min klass är över 30 år och hälften är under. 
 
Jag känner absolut ingen. Kände inte ens igen någon utan alla var verkligen främlingar för mig. Som vanligt. Har väl aldrig känt någon när jag börjat skolan direkt. Men nya vänner får man ju såklart och det är alltid kul😊
 
Imorgon är vi lediga så på onsdag börjar första riktiga skoldagen! Jag har varit på biblioteket idag också Btw och lånat en del böcker. Ingen verkar så pass bra att man vill kosta på pengar att köpa. Så jag har lyckats låna till mig en del😊
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0