22 Januari

Åh vad det snöar ute. Det är så mysigt. Och ännu mera längtar jag efter att åka snowboard! Jag kom nyss hem från skolan i denna snöstorm. Det känns så bra i skolan hitills. Trevliga människor i klassen och yrket verkar bara mer intressantare för varje dag. Det är verkligen jätte spännande. Känns som jag valt rätt redan nu även fast man kanske inte kan veta säkert fören man är ute IRL Men men. 
 
Snart  kommer en mäklare och ska värdera min fina lägenhet! Ska bli spännande och se vad den kan vara värd. Vet inte om vi ska flytta men tankarna går lite. Vi tycker ju att vi bor bra här. Kan vara så kanske att Gustaf köper in sig i min lägenhet. Får se. 
 
Här kommer bilder från igår då vi var hos mormor på middag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0