Lördag kväll

Dagarna går med både jobb och plugg. Började nya kursen i veckan. Obstetrik, gynekologi och neonatal vård. Riktigt intressant men tufft. Plugg varje dag om man ska klara denna tenta. 
 
I veckan drog jag ut en visdomstand. Är både svullen och gul om kinden. Värk har man också. Men skönt att bli av med den i alla fall. Och pengar kostade det, 3500 kronor för en tand? 
 
Idag har jag både jobbat och pluggat. Har ingen lust att dra ner på stan eller något med min värk och min kind. Ser ut som jag fått en smäll. 
 
Så jag har nu tänt lite ljust och lyxat till det med smörgåstårta! Mys kväll får det bli. Mannen kommer väl hem lite senare, kan hoppas att han bara ska vara hemma så man får lite sällis ♡
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0