Fifty shades of grey

I går gick jag och min syster och åt på stan och sedan gick vi vidare till bion där vi möttes upp av Ullie. Kollade på filmen fifty shades of grey. I somras så läste jag alla tre böckerna, de var såna här böcker som man inte kunde slita sig i från. Dock blev man lite trött på alla sexuella scener i boken tillslut då det är ganska många av dessa. Men annars är handlingen ganska bra. Jag hade inte förväntat mig så mycket av filmen efterssom filmerna oftast jämt är besvikelse tillskillnad från böckerna. Kanske därför jag tyckte filmen var bra för att jag inte hade några speciella förväntningar på den? Jag tyckte i alla fall att den var bra utav mig får den 3 utav 5 stjärnor! Jag tycker på ett sätt att handlingen är ganska fin men samtidigt så är den lite hemsk också. Men som sagt läs böckerna! Det kommer ni nog ändå vilja göra efter ni sett filmen för den slutar som alla andra filmer nu för tiden mitt i. Inget riktigt slut med andra ord. Jag blev typ sugen på att läsa bok två nu igen efter jag sett första filmen bara för att få se fortsättningen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0