Min 25 års dag!

Idag fyller jag 25 år. Tänk vad tiden går! Försökt tänkt tillbaka på mitt liv och kommit fram till att jag är riktigt nöjd med allt jag gjort och åstadkommit under åren. Har nått mina mål och haft riktigt kul på vägen. Har rest hur mkt som helst som jag älskar. Varit i alla möjliga länder och sett många olika kulturer. Jag har pluggat till det jag velat. Jag har jobbat och skaffat mig erfarenhet och blivit en duktig sjuksköterska. Jag har träffat världens finaste kille och nu fått en jätte fin son! Har en underbar familj och många bra vänner! Så tacksam för allt!
 
Tack för all uppvaktning idag på min födelsedag av både släkt och vänner!♡ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0