Mary Kay

Min lillasyster har nyligen blivit hudvårdskonsult för ett företag som heter Mary K. Så idag så köpte jag produkter utav henne som ska passa min hudtyp. Känns som att man i alla år har testat olika produkter för ansiktet men att man aldrig hittat något bra. Hur mycket med pengar man än har lagt så har man aldrig sett något resultat. Så jag har höga förväntningar av detta märke nu! Det som är bra är att man får lämna tillbaka produkterna eller byta om man inte är nöjd. Man har så kallad garanti om man inte ser resultat. Produkterna kostar en del men ska ju vara bra. De innehåller även anti-age. De ska också räcka i ca 8 månader. Kan inte förstå hur dessa ska kunna räcka så länge men de ska tydligen vara dryga och alltså då hålla så länge. Om de nu räcker i 8 månader så är det ju inte alls dyrt heller. Jag valde att köpa insmörjningskräm för ansiktet, rengöringskräm för ansiktet, en rousch samt en apparat som gör rent porerna. Rengöringskrämen ska tydligen innehålla båda anti-age, make-up remover, rengöring, samt ansiktsvatten. m.m. Måste nog läsa på lite mer men bra ska det vara i alla fall!
 
Så upp till bevis!!
 
Vid intresse för att köpa eller testa Mary K produkter, så kan ni kontakta min syster www.nouw.com/Petronella
Finns alla möjliga produkter för hud och kropp, samt smink!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0