Home sweet home

Idag bestämde vi oss helt enkelt för att åka hem. Kände att vi hade fått nog! Varit borta i 2,5 vecka. Har haft en jätte mysig semester! Kunde inte blivit bättre! Är nöjd men vi kände att vi var tvungna att åka hem, har en del att ordna med hemma!
 
Är fortfarande sjukskriven till 31 augusti. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska börja skolan eller inte. Är bra sugen på det. Men är som sagt rädd för att det ska bli för tungt med min lilla bebismage! Börjar ju terminen med 10 veckors praktik varav 5 är på förlossningen! Vet ju inte riktigt bebisen kan ju få för sig att titta ut lite tidigare och då kanske jag inte hinner göra klart praktiken!
 
Jag och Gustaf får ju även vår nya lägenhet 25 Augusti och vi har en del som ska fixas med den! Men vi har ju inte sålt våran än i alla fall så har ju ingen bråttom att flytta över! Ayya det blir säkert bra! Nu ska jag bara vara hemma och slappa!
 
Bild på Solgärdet! (stugan i Småland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0