Babynest och skötbädd

Detta har vi köpt till vår pojk. Ett babynest har jag hört är väldigt bra att ha när de är nyfödda. Så bebisen kan ligga i den när det ligger i sängen eller på soffan osv. De är bara så himla dyra. Men hittade faktiskt en på rea så betalde bara 380 kronor tror jag det var. Kostade egentligen 699 kr. Köpte även en skötbädd. De flesta jag hittat i affärerna är av  tyg. Men jag ville verkligen hitta en i plast. Känns mycket smidigare att bara kunna torka av skötbädden när det kommer urin och avföring på den. Att ha ett tyg känns inte alls praktiskt. Visserligen kan man torka av de flesta av tyg också men kan inte tänka mig att man får bort fläckar av att bara torka. Så på nätet hitta jag denna nedan av plast. Fin var den också!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0