Motorcykeltur

Imorse klev jag av efter flera nattnätter och nu är jag äntligen ledig till helgen. Ska försöka passa på att komma igång med plugget de här dagarna jag är ledig, men ärligt talat är jag inte alls sugen. Hoppas det blir roligare när man kommit igång. Idag blev det en motorcykel tur med min man och spicy hot på stan! Jag tycker faktiskt att det är ganska kul att åka motorcykel. I början var jag rädd men nu är jag inte alls det! Tycker det är kul och känner att jag kan slappna av mera! Skulle bara behöva lite bättre skydd! Dock är det så dyrt med motorcykel kläder för det lilla jag åker med Gustaf. Men men, det är det väl värt för det finns bara en patricia=)!

Kommentarer
Postat av: merlys

Hahahah "det finns ju bara en patricia" du är såå söt!

2014-09-11 @ 08:02:33
URL: http://merlys.blogg.se
Postat av: Ulrika

Haha jag håller med! fina ni

2014-09-22 @ 22:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0