Mineralfoundation

Nu går jag över till mineralfoundation då min hy varit katastrof de senaste månaderna på grund av hormoner. Innan använde jag bara puder och det täcker inget bra just nu när huden är katastrofal. Så gick för att köpa mig en foundation vilket jag egentligen inte vill ha för den täcker porerna och huden får inte andas. Då förelog de på affären en mineralfoundation som är bra för huden och även låter huden andas hela dagen. Den är också väldigt täckande! Det som är drygt är att mineralsmink är så dyrt. Jag köpte bara en liten burk för att prova. Eftersom jag åker till New York om två veckor och där är allt smink mycket billigare än här så får jag köpa mer mineral smink där om jag gillart!

XOXO

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0