Torsdag

Idag har jag varit ledig. Jag försökte verkligen gå upp i tid men gick inte så bra. Vaknade 12.50. Sen var jag hos frisören och färgade utväxt och klippte topparna lite. Nöjd som vanligt. Fick även en ny hårinpackning av Malin! Hon tycker jag borde sköta om håret lite bättre. Erkände att jag slarvat med hårinpackning senaste tiden.
 
Efter det åkte jag och Gustaf till Erikslund. Åt på ikea, kötbullar ofcourse. Han köpte hockeyhanskar och jag en lampa till sovrummet. Eftersom jag råkade ha ner den andra i golvet så den sprack när jag dammsög tidigare. Visar en bild på den sen. Sen köpte jag även en present till min mormor som fyller år imorgon!
 
Nu sitter jag och tentapluggar, mindre än två veckor kvar så det är ett måste! Har slappat ganska mycket hitills på kursen tycker jag så nu får jag lägga på ett kol! Imorgon blir det upp tidigt och plugga, det är ett måste. Ska tvinga upp mig vid 08.00. För klockan 11.00 kommer Signe och då ska jag vara barnvakt! 
 
 

Kommentarer
Postat av: merlys

Woow! Georgeous babe

2014-10-23 @ 21:18:53
URL: http://merlys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0