Onsdag

Denna dag börjar snart få sitt slut. Har varit en lång dag som började med en liten trip med Cecilia till Eskilstuna för lite föreläsningar om bland annat venösa och arteriella sår. Plus lite trycksår på det. Var faktiskt väldigt  bra föreläsningar. Hade lite svårt för att hålla mig vaken på slutet bara. Är inte van vid att gå upp 06.00 på morgonen, då har jag inte ens gått och lagt mig vanligtvist. 
 
När jag kom hem hann jag med en ca 45 minuters sömn innan jag begav mig för att äta med mina kollegor på grekiska kolgrillsbaren. Så gott med mat där, mumsigt. Firade en kollega som hade fyllt 60 år.
 
Sen blev det bio med min älskling. Såg dracula. Ingen höjdare men den var väl inte den sämsta man sett i alla fall!
 
 Snart blir det sova för min del! Trött tjej. 
 
PUSSS OCH KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0