Le Bain New York

Har nyss kommit hem från en av de grymmaste kvällarna i mitt liv. Klockan är nu 04.00 i New York. Den nattklubben jag och Elin var på är obeskrivlig. 
 
Tänk er högst upp på taket utomhus i en skyskrapa med utsikt över manhattan, Brooklyn och New Yersey. Där var vi på en nattklubb med dansgolv, pool och grymmaste utsikten. Går inte att beskriva denna galna och underbara känsla.
 
Har haft så sjukt kul. Lätt en av de bästa kvällarna i mitt liv. Bästa nattklubben ever. Och så härligt folk. Tro det eller ej allt folk tror att jag kommer från Boston eller Texas. Haha jag är trots allt bra på amerikanska! 
 
Svårt att visa den enorma känslan och utsikten med bilder men ska försöka i alla fall!:)  Älskar New York och Le Bain! Är är ett måste om ni besöker denna stad!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0