Godnatt bloggen

Nu ska jag ta och lägga mig och sova efter en lång dag. Eller den har kännts lång i alla fall eftersom jag har varit så trött hela dagen. Som vanligt efter en utekväll. Har faktiskt bara varit med min kille hela dagen. Ätit mat på stan och varit en sväng hos mor och far på landet. Min pappa har köpt en ny bil så var och kollade på den. Riktigt fin faktiskt. Nu på kvällen har jag bara varit hemma. Ni anar inte hur mycket jag uppskattar att bara få vara hemma en kväll och inte ha något speciellt att göra. Imorgon är det nattjobb igen. Så lär ju sova halva dagen imorgon och sen när kvällen kommer åker man till jobbet. Tröttsamt.
 
PUSSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0