Day 2 in New York

Är helt slut åter igen. Alltså ni anar inte hur mycket folk det är som rör sig på manhattan och hur stort manhattan är. Är helt snurrig i huvudet nu.
 
Dagen började med Empire state buildning. Alltså herregud var såna köer. Tog 2,5 timme att få komma upp i byggnaden för att vara där uppe i 10 minuter och att ta sig ner igen. Men det var en fantastisk utsikt kan jag säga i alla fall.
 
Sen efter det blev det shopping på Victoria secrets och sephora. Åhh vad jag älskar Viktoria secrets. Jag köpte trosor, ett nattlinne och en sminkväska. På sephora köpte jag en del mineralsmink. Det är halva priset från i Sverige så blev att ladda upp en del.
 
Nu är vi tillbaka på hotellrummet och helt slut är man såklart. Nu vila lite sen ut och äta och efter det ska vi gå till en nattklubb som ligger högt upp i en skyskrapa! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ullis

Åh underbart! Jag låtsas jag är där med er haha.. Hoppas ni har kul ute, massa kramar!

2014-10-04 @ 07:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0