Dag 5 New York

Shopping idag igen. Alltså ärligt jag brukar inte gilla och shoppa och trodde inte det skulle bli så mkt heller. Men jag har faktiskt tyckt det varit väldigt kul och en del saker har det blivit.
 
Köpte nyss snyggaste walking skorna som jag ska ha i vardagen. Kostade 700 kronor här, i Sverige kostar dessa skor 1600 kr. Jag köpte även en söt liten tjocktröja till Charlie. HAHA kunde inte låta bli.
 
Var även en sväng förbi Rockefellercenter eller vad det heter. Vet ärligt talat inte riktigt vad det är men vet att det är känt.
 
Om 20 minuter kommer vår taxi. Var tvungen att beställa en så vi får en stor pga vårt stora bagage. Vi har 7 väskor och då räknar jag inte med allas handväskor:)
 
Ciao
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: merlys

Jääävlar vad snygga barbie!!!! Ååh. <3

2014-10-07 @ 14:13:52
URL: http://merlys.blogg.se
Postat av: Ulrika

Haha vill se Tcharlies tröja!

2014-10-09 @ 22:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0