Bästa dagen

Idag har jag haft en sån underbar dag där jag bara kunnat gjort vad jag själv velat. Ofta finns det en massa måsten som det såklart finns massor av i detta stressiga liv, stressiga samhälle, stressiga planet.
 
Men idag har jag haft en sån där dag där jag bara gjort som jag känt för. Lät mig vakna av mig självt och gick upp vid kl.11 ungefär. Tog en morgonprommenad med hunden och åt sedan en god frukost. 
 
Sedan kom lilla Wilma hem till mig så åkte vi tillsammans ner på stan och jag köpte en jacka. Älskar denna jacka. Maria köpte en sådan först och jag kunde bara inte låta bli. Ska lägga upp en bild senare. Wilma fick en docka som hon valde ut på leksaksaffären och sedan kom Aytan ner på stan och mötte upp oss.Vi gick sedan och fikade och pratade. Så kul att träffa Aytan, blir inte så ofta nu för tiden för alla är upptagna med sina stressiga liv, såklart. Tråkigt att vardagen är så stressig, det vill man ha mindre av. 
 
Efter det åkte jag och Wilma hem till mig och var i lekparken en stund, lekte med Charlie och hon lekte även med sin nya lilla docka, Evelina fick hon heta. Sedan åkte vi till affären och handlade. Åkte sedan hem till mig så kom hennes mamma även över och så lagade vi allaihopa tacos tillsammans. Jätte mysigt. 
 
Efter tacosen tog jag bilen till gymmet och körde att fys och benpass! Nöjd tjej. Nu har jag nyss duschat, krypit ner i soffan och nu blir det bara att mysa och lata sig i väntan på att min underbara pojkvän ska komma hem från jobbet <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Supermysigt :-) vad kul för Wilma och Dig med en heldag!

2014-11-11 @ 22:02:50
Postat av: Aytan

Tack för idag, det var super trevligt :) vi får träffas alla fyra snart 😘

2014-11-12 @ 00:48:11
URL: http://aytandemirel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0