18 November

Första advent närmar sig. Längtar faktiskt lite. Ska bli mysigt att få julpynta och gå på julmarknad. Idag har jag mestadels varit inne för att jag ska bli frisk. Var ute ettag med Maria så hundarna fick busa av sig. Det behövdes verkligen. Charlie nöjer sig inte riktigt med bara prommenader faktiskt. 
 
Nu ska jag faktiskt laga en ny maträtt. Kyckling i ugn tillsammans med en marinad? Kan man säga så ayya jag vet inte. Men jag ska i alla fall göra en röra baserad på grädde, aivar, kryddor och tomnatpure. Detta ska jag hälla över kycklingen tsm med skivad tomat och riven ost! Har inte bestämt om jag ska ha ris eller potatis till kycklingen! Får se.
 
 
Så här fint väder var det inte idag! Men detta är en annan bild på när jag och Maria var med vovarna på framnäs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0