17 November SJUK

Jag har så himla ont i halsen, eller alltså har ont till och från när jag sväljer, men har en värk nere i bröstet som inte vill släppa! Riktigt obehagligt. Värker konstant. Så tog beslutet och sjukanmälde mig idag. Alltså jag får en sån ångest när jag sjukanmäler mig från jobbet, känner mig liksom lat och elak typ. Sitter och tänker på att det finns ju inte någon som kan jobba istället för mig och förmodligen får någon liten stackare som jobbat kvällspasset även stanna hela natten. Ångest får man kan jag säga. Men känner bara att jag inte kan gå och jobba en hel natt med ont i halsen och värk i bröstet. Eller kan kan jag väl, men kan räkna med att det då blir värre. Som alla jämt säger hälsan är viktigast och denna gång valde jag hälsan och inte pengarna eller att tänka på landstingets bemaning. 
 
 
Bild från New York!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0