Underbara Lördag

Idag är jag ledig. Har varit på plantangen med Charlie och köpt blommor som vi har satt i blomlådorna. Har satt petunior och lobelia, bara vita. Brukar sätta dessa varje år för de håller hela sommaren och växer sig jämt så stora. De trivs riktigt bra på min balkong. Brukar ha rosa men detta år har jag kört på bara vita. De har inte börjat blomma ännu men det är bara en tidsfråga innan det blommar ordentligt. Jag har även köpt två till solarlampor. Lampor som lyser och laddas upp av solen. Hade två men köpte två till.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Mysigt! Jag planterade lite i Småland sist men längtar sååå efter ett hus nu... :-)

Svar: Du ska se att ni snart hittar ert drömhus=)
Patricia Skönqvist

2014-05-19 @ 02:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0