Nya jobbskor Reebock Easytone

På den senaste tiden har jag fått ont i fötterna, höfterna och ryggen när jag jobbat. Förmodligen är det skorna som är utslitna så idag var jag och köpte nya. Är jätte nöjd, detta är väldigt mjuka skor som passar bra när man går mycket på hårt underlag, kuddarna under gör även så rumpa och lår tränas! Hur sköna som helst.Dessa skor är även väldigt lätta, vilket gör att du inte får ont i knäna som är ett vanligt problem med för tunga skor. Kostade 999kr på intersport. Så sjukt värt. Det är så viktigt med skor, snåla inte på denna front då blir det ont i kroppen.
 
 

Kommentarer
Postat av: merlys

snygga barbie!

2014-05-26 @ 21:08:25
URL: http://merlys.blogg.se
Postat av: Ulrika (Gustafs syrra)

Håller med! Galet viktigt. Gick i fel när jag skulle komma i form efter graviditeten, och fick jätteont i knäna!

2014-05-30 @ 23:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0