Greece day 6

Idag så begav vi oss ner till ett ställe som heter Star Beach. Där fanns både strand, stort poolområde och en vattenpark. Så idag har vi legat på stranden och badat i havet. Badade lite i poolen också och sedan drog vi in på vattenparken och åkte lite.Var sjukt roligt. Min syster och hennes kille vågade sig på paraglidning, det är fallskärm efter båt typ. Jag gjorde det förra sommaren på cypern och aldrig igen säger jag bara. Idag fyller även min älskling 26 år. GRATTIS! Nu sitter jag på hotellrummet och har faktiskt satt på datorn för första gången på semestern. Tänkte jag skulle lägga upp bilder från systemkameran idag istället för från mobilen. Så sjukt mycket bättre med systemkameran. Nu är det bara två dagar kvar på semestern. Känns tråkigt. Vi alla har det så underbart här. 
 
Bilder från systemkameran!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika (Gustafs syrra)

Så sjukt fina bilder! Speciellt den sista :-) Turturduvorna

2014-05-13 @ 20:18:41
Postat av: merlys

ett ord, FANTASTISKT!

2014-05-14 @ 12:32:14
URL: http://merlys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0