22 Maj Bilder från Grekland

Idag har jag varit ledig. Var ledig igår också. Har varit så underbart. Fint väder varje dag. Har kunnat gått i shorts och linne. Har varit ute en del men även inne och pluggat. Bara 1,5 vecka kvar tills tentorna och pluggslut för denna gång. Jag och Gustaf bestämde idag att vi åker till Småland nästa vecka, längtar så!!! Efter onsdag morgon är jag ledig i en hel vecka, eller ledig och ledig jag ska tentaplugga. Men det kan man göra nere i småland också=)
 
Lite mer bilder från Grekland!
 

Kommentarer
Postat av: Aytan

Härliga bilder, hehe vad lik Wilma är Pernilla på denna bild :D

2014-05-23 @ 17:54:12
URL: http://Aytandemirel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0