Plugg, shopping och lunch!

Efter att ha suttit hela förmiddagen och skrivit tenta i kursen infektionssjukdomar är jag helt slut. Fy vilken stressad tenta, 69 frågor att besvara på 3 timmar. Men nu är den kursen i alla fall över. Nu är det bara att plugga till tentan på onsdag som handlar om EKG. Sen är det äntligen slut med plugg denna terminen, förhoppningsvis, om jag klarar tentorna förstås. 
 
Efter tentan drog jag och lunchade med Susanne och Annsofie och sen blev det lite shopping på det! Blev lite bra att ha saker. Insmörjningskräm till ansiktet och duscholja. Använder alltid Eucerin duscholja till hela kroppen när jag duschar. Kan absolut inte ha vanlig tvål, det är inte bra för huden, speciellt inte på känsliga ställen. Sen köpte jag även en burk vax. Vill verkligen inte raka benen, vaxa är mycket bättre. Sen behövde jag även en ny maskara och en ny sminkborttagningslotion. Att ta bort smink med vanlig tvål och vatten = torr hud + finnar. Blev även två par nya trosor som var på rea, 30 kr styck!!
 
Nu blir det plugg igen inför EKG tentan på onsdag, nu är det bara att kämpa på så är jag snart klar! Har då läst 22,5 högskolepoäng denna termin + att jag jobbat mina 90 % natt. Är faktiskt stolt. För er som inte vet så läser man normalt 30 högskolepoäng per termin när man pluggar heltid på högskolan! Så jag har jobbat som 90% och pluggat 75 % denna termin kan man väl säga. Men om jag ska erkänna har det inte varit speciellt jobbigt, softa kurser men ändå lärorika! Har inte behövt ansträngt mig så mycket om jag säger så. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0