Date

Efter att ha jobbat 6 nätter de senaste 10 nätterna är jag äntligen ledig hela 4 nätter. Ska bli så himla skönt faktiskt. Är ledig till måndag natt.
 
Idag blev det en date med min älskling. Hamburgetallrik på Texas Longhorn och sen bio. Maten var faktiskt jätte god. Det enda var att såsen var lite starkt men annars var den super god. Filmen vi kollade på hette Edge of tomorrow. Den var faktiskt bättre än förväntat. Var nästan inge folk på bion alls idag så jag och Gustaf flyttade oss längst upp till fotöljerna. Lyx. Det enda negativa med dem var att man satt så långt ifrån varandra för det var ett så stort bord emellan. Men fotöljerna var sköna och man kunde luta dem bakåt=)
 
Nu är vi hemma igen. Får se om man kan somna om ettag, ska ju upp tidigt imorgon. Kan dock bli svårt med tanke på att jag jobbat så mycket nätter och är pigg hela nätterna. Men men i morgon är det midsommar! Är så taggad! Blir att åka till mina föräldras stuga och fira på dagen och på kvällen blir det grillning och öl!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad mysigt :-) Längtar tills vi kan gå på bio också. .. Snart borde det funka med barnvakt! Då kan vi äntligen utnyttja de där checkarna alla fick i julklapp haha... var lite naiv då tror jag!

Svar: Haha jaa det får vi göra:)
Patricia Skönqvist

2014-06-23 @ 23:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0