ghd plattång

Äntligen ny plattång. Min gamla GAMA var 6 år gammal och helt slutkörd. Tänk att den höll i 6 år. Eller den fungerar fortfarande men den tar inte lika bra på håret så man får platta mera och därmed sliter den mera på håret. Så nu har jag köpt min nya babe, gdh. Ska vara den bästa på marknaden ute just nu. Kostade 1500 kr. Men det kommer att vara värt varenda öre då jag använder den nästa dagligen. Och som sagt de håller ju så sjukt länge, minst 5 år. Så tyckte det var värt att kosta på lite mera denna gång. Denna värms upp på 5 sekunder. Den har även en automatisk timer så den stängs av efter 30 minuter av sig självt om man skulle råka lämna den på. Det är så himla bra för min största nojja när jag åker hemifrån är att jag ska råka glömt stängt av den där plattången. Denna är även gjord så att den ska slita mindre på håret, vilket är as bra! Den har också mer rundade kanter så man ska kunna göra lockar utan att få det där fula hacken i håret. Plus att den är snygg! Två års garanti för er som undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0