15 Januari

Idag har varit en ångest dag för mig. Har tänkt och tänkt om jag skulle ta platsen i Linköping på barnmorskeprogrammet. Hur mycket jag en tänkt fram och tillbaka med tåg osv så går det helt enkelt inte. Möjligt att det skulle gå men att det skulle bli väldigt jobbigt att sitta på tåg sammanlagt 4,5 timme per dag, i veckorna. Plus att praktiken kan vara i alla möjliga städer. Blir ju svårt eftersom jag inte vill flytta. Har kommit in på en kurs hitills i alla fall så tänkte att jag får väl läsa lite kurser och hoppas på att jag kommer in i Västerås nästa år.
 
Nu gör jag inget speciellt sitter hemma och tänker på hur deprimerande denna årstid är, vill bara spola tiden till sommaren. Fy vad tråkigt allt är. Att gå till jobbet känns ju bara så tungt.
 
Min lilla Charlie har tappat två tänder idag =) Börjar bli stor kille!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0