BESTÄLLDA!

Dessa saker blev jag kära i så har nu beställt dem. Bikini 250 kr, träningsbyxor 379 kr och converse 699 kr. Alla från Nelly. Älskar converse skor och speciellt vita. Hade låga förra året så nu köper jag ett par höga. Vet att jag inte kan använda dessa riktigt än, men köper de så kan man börja ha de till våren. Längtar verkligen efter våren och sommaren just nu. Köpte även en ny bikini. Det är också lite tidigt men ville ha en ny till Grekland och vet att bikinisarna går åt som smör när våren kommer. Så bättre att vara lite tidig än sen. Oftast är det bara XL kvar om man väntar för länge. Träningsbyxorna tycker jag är så himla häftiga, kunde inte riktigt låta bli att inte köpa dem. Kan vara lite kul men variation på gymmet än att bara gå i samma svarta. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: merlys

olala barbie, snygga kläder!

ska vi ses i veckan, hur jobbar du? jag jobbar idag o imorgon kan jag inte. pusselipuss

2014-02-17 @ 09:19:30
URL: http://merlys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0