03.12

Sitter på jobbet och väntar på att få gå hem. Längtar så mycket till min säng och hem till Gustaf och Charlie. Igår blev det plugg med Annsofie och Susanne några timmar.  Ska in med en uppsats nästa vecka så gäller att utnyttja alla tillfällen som finns då alla jobbar så mycket.  Men snart är vi klara i alla fall och då kan man bara fokusera på tentan. Känner mig ganska duktig som jobbar 90% och pluggar 50%. Men tycker det är kul och faktiskt inte alls speciellt jobbigt. Älskar att utvecklas så det är bara att köra på. Sitter nu och försöker luska ut när jag ska lägga min semester.  Måste alltid bestämma så tidigt på landstinget.  Ska i alla fall ha en vecka i maj då jag ska till Grekland. Sen funderar jag på att ta 3 veckor i slutet på juli och i början utav Augusti. Då kan jag och Gustaf ha samtidigt och hitta på något. Sen blir det också i alla fall en vecka i Oktober då jag ska till New York. Efter allt det har jag en vecka kvar att lägga.  Frågan är om jag borde ta en 4 veckors semester där på sommaren istället för 3? Eller så sparar jag den veckan och försöker ta den närmre vintern? Gud vad svårt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0