Friday

Jag har inte bloggat på ettag . Tycker det blivit lite tråkigt samt en stress i vardagen. Men jag ska kämpa på men just nu är inte lusten stor. Jag ska inte klaga men jag är trött ständigt!!! Jag är uppe hela nätterna sover långt in på dagarna och mår illa så fort jag vaknar! Min kropp känns helt svag och mitt humör är i botten!  Usch för nattjobb och usch för hypothyreos!
 
Jag hoppas att det snart ska lösa sig när jag börjat skolan. Kom in i Uppsala förresten. Reserv 7 i Västerås. Jag hoppas verkligen att jag kommer in på urval 2! Ganska stor chans har jag iaf eftersom jag bara är reserv 7. Sen har jag även sagt upp mig från jobbet!! Fan ta mitt jobb och nattjobbet. Att man blivit sjuk och mår skit efter 1 år och 7 månader på natten är det ingen som bryr sig om. Så det rätta beslutet var att säga upp sig. Det känns så bra faktiskt. Sa jag förresten att det tog mig 2 minuter och ett telefonsamtal att få en intervju? Joo så lätt är det att VÄLJA vart man vill jobba när man är sjuksköterska. När det gäller hypothyreosen så kommer jag förmodligen få börja äta medicin. Men lite mer prover ska tas först! 
 
Soffan  är mitt liv just nu. Som tur är jag inte ensam utan min lilla Charlie är ständigt vid min sida!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0