Fjärde advent

 
Julen närmar sig. Har blivit en hel del julklappar under vår gran.Inte för att det är paketen som är viktigast. Stämningen och att alla är samlade och äter god mat och dansar runt granen osv är det som är mysigt med julen! Och Kalle Anka förstås! Fast klart man tröttnat lite på det men det är ju en tradition. Dock har jag svårt för att få en riktig julkänsla när det inte finns någon snö.  Det är ett måste för mig! Men vad kan man göra åt den saken då? Inte så mycket. Ser fram emot julen. Ska bli mysigt att träffa alla nära och kära<3 
 
I fredags firade vi min syster som fyllde 20 år. Grattis till henne! Hade det jätte trevligt på hennes 20 års fest. I lördags jobbade jag natt och idag har jag sovit såklart. Har köpt min sista julklapp samt gjort massor med glass till Gustaf! Jag vet hur mycket han tycker om glass och han gillade den jag gjorde på min födelsedag så bestämde att jag vill överaska han med glass så det räcker i flera veckor. Eller för han kanske det inte räcker så länge eftersom han är ett glasssmonster man ettag i alla fall! Vad gör man inte för sin älskade. 
 
Nu har jag tänt fjärde advent ljuset! Myser framför tv:n och kollar på pirates of the Caribiean Är ledig enda tills juldagen. Så skönt. Ska bara njuta av ledig tid och att vara med dem som betyder mest. Mina familjer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0