Paris dag 2

Det finns så sjukt mycket jag vill skriva om men det är för drygt på telefonen. Idag har vi gått ca 12 timmar. Har sett så sjukt mycket av Paris. Har sett Grand Palais, Musee De L"Armee, Musee Du Loovre, Notre Dame, Sacre cedur, Madeline och Moulin Rouge.
 
Tittat på Mona Lisa men tog endast foto på den med systemkameran, så får visa målningen sen. Allt har varit grymt kul att se.
 
Orkar inte skriva så mycket mer berättar mer när jag kommit hem. Då kommer jag visa en hel del mer bilder också. Som sagt det mesta är taget med systemkameran och dessa kan jag ej ladda upp via mobilen. Men ni får en liten sneak peek. 
 
Imorgon blir det Disney Land!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0