Bakdags

Har nyss kommit hem. Har varit på ikea och ätit min favorit maträtt. Mos, köttbullar, lingonsylt, ärtor och brunsås. Lika gott varje gång. Och billigt också, 29 kr. Perfekt! Var även en sväng på elgiganten och kollade på systemkameror. Vill ju verkligen ha en ny då min är snart 6 år gammal. Men min är fortfarande bra men med tanke på utvecklingen som är så antar jag att det finns så himla mycket bättre kameror än min också. Sugen på en ny men det är egentligen inte nödvändigt. Ayya får fundera på den. Vi köpte i alla fall något skjutspel som heter ALIENS. Ska väl testa att spela det snart. Men först ska jag baka halllonpannacottapaj!! Den är bara så god. Tänkte jag skulle vara duktig att baka. Det bara regnar och regnar ute så vad ska man göra:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0