Glad påsk

Efter jobbet idag när jag kom hem hade Gustaf gömt ett påskägg till mig och skrivit en jätte gullig lapp. Världens bästa pojkvän man har. Sedan åkte jag Gustaf och Charlie hem till mamma och pappa. Där blev det tillsammans med mina syskon påskmiddag. Var verkligen gott, men orkade dock inte så mycket. Blev mätt på en gång. Men gott var det i alla fall. Kommer väl ångra mig sen när jag är hungrig att jag inte åt mera, brukar vara så.
 
Nu är jag trött. Ska jobba dag imorgon igen så det blir väl inte att vara uppe så länge till. Helt sjukt. Jag har inte jobbat dag sen i oktober och efter ett pass är jag helt slut. När jag jobbar nätter händer detta aldrig. Är alltid pigg när jag väl är ledig och har alltid energi. Usch skulle aldrig vilja jobba heltid dag på det där stället igen. Men ska bara jobba lite dagar och kvällar nu i påsk för variationens skull. Men sen går jag tillbaka till mina nätter <3 För mig är nattjobbet = mår bra när man är ledig, mår bra på jobbet, ingen stress, mer ledig tid och mera pengar. Dag = mindre pengar, mer stress, trött när man kommer hem, huvudvärk, lite sömn och lite fritid. Inte ett svårt val direkt för mig.
 
Tack mamma för all god mat, du är så duktig och kreativ när det gäller matlagning!
 
Glad påsk på er alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0