Min helg

Min helg har varit så himla bra. Jag och Gustaf var lediga två dagar samtidigt, för en gång skull. Händer ju aldrig. Gustaf har bytt mina däck till vinterdäck, är så himla glad för att man har en händig man nu som kan hjälpa en med såna där saker. I fredags var vi på after work med några kompisar, efter det blev det fest hos mig och senare på kvällen drog vi ner till hatten och Å. Var helt okej med folk ändå trots sista helgen innan löning.
 
På lördagen var vi rätt sega och tog oss ut ganska sent. Blev att åka till Gustafs syster och fika och kolla på hennes lilla bebis som hon fått:) Sen lagade jag middag åt Gustaf. Fläsklfile, potatiskroketter, sparis, beasås och sallad. Hur gott som helst. Sen blev det filmkväll med chips och dip med Gustafs bror och kompis. Orkade verkligen inte göra någonting, var så himla trött. Kollade på man of steel och grown ups. Man of steel var väl helt okej. Grown ups med men inte lika bra som den första filmen.
 
Nu har jag nyss vaknat. Lyckats sova till 14.00 i alla fall trots att jag la mig kl. 03.00. Försökte sova så länge jag kunde för inatt jobbar jag igen. Måste ju orka hela natten så då får man försöka sova lite längre. Inte alltid så lätt att ställa om dygnen hela tiden. Nu får vi se vad jag och Charlie ska hitta på fram tills dess.
 
Har varit dålig på att ta bilder i helgen, men några få dåliga blev det i alla fall.
 
 

Kommentarer
Postat av: Aytan

Tack för en awesome kväll i fredags:) hade skiit kul <3

2013-10-20 @ 19:11:23
URL: http://aytandemirel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0