Vilken av dessa golfar? Gillar båda. Hel eller halvkombin?



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag skulle kört halvkombi ;)

2013-03-05 @ 16:38:20
Postat av: Martin

Det beror på hur stort behovet är att kunna ta med last. Om jag hade haft en stor hund eller surfingbrädor, hade nog helkombin varit ett bra val. Helkombin är troligtvis lite dyrare i inköp. Driften och andrahandsvärdet vet jag inte om det skiljer mellan modellerna.

Svar: De kostar lika mycket båda två=) hel kombin har till och med gått längre i milantal.
Patricia Skönqvist

2013-03-06 @ 13:05:46
Postat av: Merlys

Helkombi!! mycket snyggare!!

Svar: Jag börjar nästa tycka det oxå faktiskt=P
Patricia Skönqvist

2013-03-06 @ 21:26:32
URL: http://merlys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0