Vad vill jag göra med mitt liv??

Jag vet inte...vill bara härifrån just nu...måste resa hela tiden annars blir jag galen! Snälla någon res med mig? En vecka i juli och en i augusti vill jag till partyställen i Europa. Sen nästa vinter vill jag vara borta i 2 månader..Är öppen för allt, Asien,USA och Sydamerika. Vart ska jag jobba? Ska jag dra till Norge? Ska jag plugga? Vad ska jag ta för vidarutbildning?? Att jag ska tänka så mycket. Nu måste jag bara göra snart. Jag drar till Norge själv och jobbar. Och sen drar jag utomlands själv nästa vinter och bara åker. Kommer ångra mig om jag inte göra ngt, ångrar hellre sen i så fall att jag åkte! Godnatt. Nu ska jag sova. Klockan är bara ca 22.15 och jag är ledig imorgon. Men jag är så trött och det finns absolut ingenting att göra ikväll. Imorgon väntar även en tung dag, ska ta farväl av min älskade vän för gott <3 Vännen som jag skulle åka till Norge med. Vi skulle haft det så kul. Begravningar är alltid så sorgliga, så jobbiga. Har aldrig varit med om att en så ung person dör, som står mig nära. Fy säger jag bara. Var rädda om er och gör saker, ut, lev livet! " VI LEVER BARA EN GÅNG!"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0