6/6

Igår när man kom hem väntade en jävla överaskning. Var några människor och skulle stamspola rören i  min lägenhet igår. När jag kom hem hade de haft sönder hela min dusch=/ Jävla idioter. Trampar i glas när jag ska gå på toaletten. Kunde de inte ens skrivit en lapp? Har bara lämnat  badrummet fullt med glasbitar hela golvet. Idioter. De ska få köpa en ny dusch till mig och de ska fixa det fort. Arg som fan är jag kan jag säga.
 
Men detta ska inte få förstöra mitt humör. Imorgon tar min syster studenten och jag ska vara fotograf. Ska vara på champangefrukost kl.7. Skoj. Efter studenten blir det middag på bellman med mina jobbarkompisar:) Serfram emot det.
 
 
KATASTROF"!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0