Packar

Har fixat en väska till Thailand..den är inte så stor..men det är en ryggsäck och en dragväska, så jag kan välja beroende på vart vi är och vandrar. Kämpar för att få med så lite som möjligt men ändå allt jag behöver. Är väldigt svårt. Kan ju inte bara släpa med min stora rullväska, den väger mycket och det kommer bara bli klumpigt. Skillnad om man visste att man skulle stanna på samma hotell hela tiden, men vi ska ju verkligen ut och äventyra och åka runt. Har även med en handväska som är lagomstor..och den kommer vara ganska tom så där kan jag lägga saker om jag köper..Räknar även med att bli av med en del saker ur ryggsäcken sen när vi väl är där..produkter och sånt som tar slut. Så hoppas detta ska bli bra nu. För har  haft ångest i flera dagar hur jag ska göra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0