Nedvarvning

Sitter och försöker varva ner. Igår jobbade jag 10 timmar i sträck utan rast. Var så sjukt mycket på jobbet. Idag har jag också jobbat 10 timmar utan rast. Sitter och äter nu hemma efter jobbet Har inte ätit något på hela dagen. Mår så sjukt dåligt. Är helt uppstressad. Och sen sitter jag och bara och tänker att jag ska gå upp om 6 timmar och tillbaka till stressen och ingen rast. Talade tydligt om idag för de personalansvariga attt ni måste få in folk för vi fixar inte det här. Och de säger bara att det inte finns några personal. Jag skiter snart i hur de får in personal, det är deras ansvar. Tycker inte de kan göra så här mot oss! Vart finns patientnsäkerheten? Och vart finns en bra arbetsmiljö? Känndes som jag skulle svimma idag. FYFAN SÄGER JAG BARA!!!!!!!!! Tycker politikerna kan komma in och jobba själva eftersom de säger att bemnaningen räcker så himla bra!!!!! Har bra lust att sjukskriva mig imorgon. Jag förstår att folk går in i väggen och bara pallar 1-2 års heltid på landstinget!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0