A perfect day in phi phi

Gårdagens beachparty var galet men hade sjukt kul. Idag begav vi oss ut med båt igen tillsammans med några holländare som vi träffade när vi skulle köpa biljetten. Först åkte vi till monkey beach och såg hur många vilda apor som helst. Var skit coolt. Tog många fina bilder med systemkameran som jag ska visa sen. Sen åkte vi vidare till Bamboo island. Var en fin strand och vi snorklade lite. Sen begav vi oss vidare till mosquito island. Där var snorklingen helt okej och vi hade finaste stranden för oss själva och tog jätte fina bilder. Plötsligt när jag snorklade såg jag en haj Fick riktig panik fast den bara var ca 80 cm. Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv så simmade så fort jag kunde in till land och drog med mig tati. Fy. Sen åkte vi hem igen och på vägen åkte vi förbi james bonds island. Imorgon drar vi från denna underbara ö. Förmodligen till krabi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0